Veelgestelde vragen

Jij werkt hard, dus jij verdient wat extra's! Met Tempo-Team Trakteert scoor je de allerbeste deals binnen de categorieën Gezond & Fit, Uitjes & Belevenissen, Elektronica & Gadgets, Pretparken & Dierentuinen, Eten & Drinken, Lezen & Educatie, Theater, Bioscoop & Cultuur, Wonen & Huishouden en Actieve uitjes. En het mooiste? Je krijgt kortingen tot wel 70%. Dit exclusieve voordeel is alleen voor Tempo-Team Talenten. Lekker toch?!

Yes! Vouchers ontvang je direct in je mailbox, meestal binnen 15 minuten. Lekker snel dus! Fysieke producten? Die worden gratis bij je thuisbezorgd binnen 3 tot 5 werkdagen.

Heb je tegoed of saldo? Dan wordt dat eerst van het totaalbedrag afgehaald. Blijft er nog iets over? Dan betaal je dat simpel en snel met iDEAL.

Jazeker! Na je bestelling krijg je binnen 15 minuten een bevestiging per e-mail. Niet ontvangen? Check voor de zekerheid even je spambox. Zo mis je niks!

Meestal print je je e-ticket uit en gebruik je het direct als entreebewijs. Maar let op: dat is niet altijd zo. Check daarom altijd de instructies in de bevestigingsmail óf op het e-ticket zelf. Zo kom je niet voor verrassingen te staan!

E-tickets kan je helaas niet annuleren of wijzigen. Bestelde je een product? Ook deze annuleren is meestal niet meer mogelijk. Je bestelling wordt namelijk bijna meteen ingepakt en verstuurd. Snel geregeld, maar daardoor lastig om aan te passen!

Heb je een verkeerd product besteld of ben je niet tevreden? Check eerst of je een pakbon hebt ontvangen per e-mail. Daarop staat het contactadres voor retouren. Geen pakbon? Stuur dan binnen 14 dagen een e-mail naar promotions@touchincentive.com. Binnen 3-5 werkdagen laten we je weten hoe je het product kunt terugsturen.

Belangrijk: we nemen alleen ongebruikte artikelen in de originele verpakking retour. Zodra we het product hebben ontvangen, krijg je je aankoopbedrag zo snel mogelijk terug, meestal binnen twee weken. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening.

Balen! Maar we helpen je graag. Heb je een pakbon ontvangen per e-mail? Neem dan contact op met het e-mailadres dat daarop staat. Geen pakbon? Stuur binnen 14 dagen een e-mail naar promotions@touchincentive.com.

Vergeet niet om je betaalbewijs en een paar foto’s van het kapotte product mee te sturen. Binnen 3-5 werkdagen laten we je weten hoe we dit voor je gaan oplossen.

Jazeker! We gaan zorgvuldig om met je gegevens, precies zoals staat in onze Privacyverklaring.